2008-08-25 08:48:38*~玉姊~*

心血來潮...中英對照>

Still have 49 days left then I can go back to Taiwan. Haha...very looking forward to that day‘s coming! However, the most important thing is..I have to do very well for my all subjects. Then I can go back to Taiwan with no anxiety. As for why I really expect to go back Taiwan, not because I don’t like Australia, but I really miss my family, friends, foods, everything! I think this is called ”homesick”. HAHA....yep. but so lucky that I still have some good friends in Australia, otherwise I will be very very homesick. Haha...not very la..I think is a bit. If I am very homesick that how can I study le..Hehe.. anyway, hope everything will be fine, perfect and positive side la^^....



還有49天就可以回台灣瞜!哈哈..非常期待那天的到來! 但是,最重要的是,我的每科都要有很好的成績. 然後我就可以不擔憂的回台灣啦. 至於為什麼我這麼期待回台灣.不是因為我不喜歡澳洲, 是我真的想念我的家人,朋友,食物,任何東西! 我想這就叫做”思念家鄉”吧.哈哈...是的! 但很幸運的是,澳洲我還是有些好朋友在,不然,我會很很想想家的.哈哈..也不是很想很想啦..是有一點點!如果太想家.我怎麼讀書哩 總而言之,希望每件事都會很好,完美,都是積極面啦!

上一篇:Happy day

下一篇:真的是....