2007-08-26 22:00:03彤﹍

[ 盧廣仲-淵明 ]




 盧廣仲-淵明

 淵明

 曲/ 盧廣仲 詞/ 小玩&盧廣仲

 Hey I gonna go
 I booked the ticket before
 Hey I gonna go
 the rules,we broke it all

 難聽的話 待會再說
 曬乾的襪子我還沒收
 腦中全是不聽話的念頭

 Hey I gonna go
 well don’t say any word
 Hey I gonna go
 my world you can’t control

 難過時候 寫信給我
 時間他不會倒著流
 這次我說走 一定會走

 不需要 別的人 那虛偽的問候
 別再想 過去的 是不是朋友
 這世界 有沒有 屬於我的角落
 不要想要找到我 隱形在這地球

 Hey just let me go
 I know what I tracing for
 Hey I gonna go
 the day we’ll say hello






  他的吉他聲 歌聲 好棒ˇ






上一篇:[ Imagine ]