2012-02-25 23:46:52DFP

為了...呢?!

前陣子(年前)有點努力地進行著減肥計劃, 算是少有成績. 不過一個聖誕, 外加一個農歷年, 所有努力都報廢了~~ 戒唔到口, 忍唔到食野, 加上無晒D運動, 一切都打回原形. Y~~ 點解減肥係終身事業, 我不餾都無事業心, 點解仲要堅持諗住去減?? <--係諗住喳...
有諗過要健康D, 話晒屋企有人中風同糖尿, 襯住算係後生儲定D唔好去咁盡, 或許可以推遲幾年先發病. 不過我又無諗過會長命, 只係今日仲有呼吸而已. 到底生活應該要點樣呢?? 這個世界沒有我還是一樣地轉, 家人朋友沒有我還是一樣地生活, 哪我到底為了什麼? 是為了不讓她們傷心而努力著嗎?! 還是為了堅持完成上帝給我們每個人的一個美好的計劃? 或許活著就是祂的計劃...
反正, 生活還是照舊, 仍然想著減肥而食住雞肶, 打算努力搵錢而又hea住係屋企, 日復日地食野, 返工, 瞓覺... 直至某一天, 希望有這一天, 能夠明白生活的意義.

上一篇:又一年~

下一篇: