2004-10-22 20:10:52° o○小天使

忽然感覺

終於可以入到黎寫到新聞喇

我之前試左好多次都唔成功囉

仲有

我無端端收到email話我5個月無入過新聞版

有無搞錯的?!

近來我忘於學校既Quiz喇、練波+操水

操水係因為我細路要學游水

我係陪佢je

不過都唔係點游水

除左參加學界水運會之前真正操過一次之外~哈XD

之於練波就。。。

好坦白咁講

真係有開心有唔開心

打波係因為我鍾意打排球

落唔落場唔重要

最重要係我地贏左波就得*

天父自己祂的安排

我深信祂會給我的都是最適合我的

點解要咁執著有無得落場打?

我寧願同大家開開心心咁打波

多過我可以落場比賽

其實落場比賽真的如此重要嘛?

可能你會話我:『你無得落,當然話唔重要架』

但係,你打波,你學一樣野

你為的真係只係為左贏?

排球唔同跆拳道

排球講求既係teamwork

Ms Chu話我好少黎練波

我少黎練波,無得落場係應該架

因為我根本未有足夠準備同我既隊員合作

相反,個人項目如跆拳道就只需要自己練習多d就得

唔需要同隊員有太大既配合

我打排球為既唔係為比賽

唔係為左show俾人睇我所謂既球技

為既只係我既興趣

我鍾意排球

加上既然我地都贏左

落唔落場有咩所謂?

雖然落過場

有過貢獻既會開心d同吸取到經驗之外

我地無落場既都係排球隊既一份子

咁就已足夠了

有時,做人係應該知足架!

當中必定有安排

應該耐心一點等候這一個小小的機會

無論排球隊入面有幾多人對我不滿也好

我都會盡力做好我要做的事情

最緊要是勤練波

可是星期二是我最忙的一天

要照顧我的弟弟

希望各人諒解吧*

有時我有我苦衷的

總之,

我對KYD排球隊是絕對支持的*

即使有有唔鍾意我也好

Best Ball﹗

我會從逆境中學習

我是不會放棄的*