2004-10-01 00:34:20° o○小天使

娜娜*生日快樂

娜娜:

我無論在新日記或新聞版都公開地跟你說聲生日快樂啊
你可真的要快樂呀
如果唔係,打你架!
你新既一年將會比舊一年更好更開心
你要俾心機考好會考
拿9個A給我看啊*
知道沒有?
不過都唔好俾太大壓力自己
放心喇!
新既一年我依舊會陪著你、撐著你呀
萬大事都有我呀
記得有心事同我講呀
(我知你唔鍾意打俾人,
我會定時打俾你
睇下你有無事的)

真的生日快樂!
希望所有人都會祝福你!

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you
Happy Birthday to Nana,
Happy Birthday to you!

祝你生日快樂
祝你生日快樂
祝娜娜生日快樂
祝你生日快樂

PTH:
祝你生日快樂
祝你生日快樂
祝娜娜生日快樂
祝你生日快樂

恭祝你福壽與天齊
慶賀你生辰快樂
年年都有今日
歲歲都有今朝
恭喜你!恭喜你!

Buon Compleano*

愛你的Emily上~^3^~

*相中是我、娜娜和弟弟在慶祝我18歲生日過後在火車上拍的