2006-04-18 20:13:13emily

失憶

悠閒既假期又結束
假期的最後一日病左
感冒菌入胃----慘~~
今日雖然好唔想番工
最後都死頂番去
番到去
我先知
原來我全部野都唔記得晒!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------
第一:完全唔記得今晚約左成班人一齊食buffet
第ニ:亦因為罪狀一,所以我係無book到枱既
第三:完全唔記得之前Ruby一早約左我今日下午出去飲茶
--------------------------------------------------
結果因為我既失憶
buffet要另擇吉日
放左Ruby飛機無陪佢去飲茶, 搞到佢要......V_V


~~~點解我會乜都唔記得晒架???~~~