2006-04-13 22:44:25emily

葵芳一癲遊

今日收左工考完試
去葵芳行街
原本以為無甚驚喜
去到之後
原來另有天地~!


一去到我地就馬不停蹄咁睇~睇~睇
先行完底層
再上樓上肥婆間舖
之後逐層進攻
哈哈哈哈~~~喪行左一段時間之後
入到其中一間舖頭
我真係忍唔住講:我真係冷靜唔到~~~~~~~對眼好攰呀!!!
哈哈哈~~行街行到睇到眼攰我都係第一次
時間實在太緊迫
行到無停過
係---"唔准攰呀"~!~~哈哈哈~~^^


今日買左三樣野
靚不特止
仲要係咁抵......Yes!
一向精打細算既我又慳左一截
好開心呀~~~~~~~~~~~^^
名副其實既行到"癲Q左"!