2009-09-13 00:03:38ET

呼之則來 揮之則去

今日真係有d失落
扮靚靚travel左出尖東
上到你office一個鐘
之後你話你約左媽媽要走啦
連同我行一陣izzue都拒絕

我覺得自己好冇用
成日都要你陪
但係偏偏我想做o既野幾個星期都未做到
亦都覺得你唔珍惜我
好似我幾時都會出現
今日你冇時間理我
聽日你得閒o既時候搵我我都會出現

咁樣o既感覺好差
我變得好唔矜貴
一個好cheap的女朋友
我唔想咁樣
我之後會keep自己busy
冇咩事都唔會搵你
係咪要做到咁先識珍惜丫?

話氹我, 一d誠意都冇
做咩之前淨係識問
都唔會俾d誠意做左先算
仲要問我點先可以氹返我
我真係笑左出黎....

我真係唔識形容你呢個人
同你拍拖好平穩, 冇surprises
你做咩之前都會inform我
竟連想點氹我都問我好唔好....
真係唔知你想點