2009-09-04 02:34:57ET

都係冇辦法....

呢排好熱烈咁搵星期日晚去咩地方食飯,
因為我知道dumpty係好鍾意食好野o既,
一日到黑都係食d simple野, 就係為左save$1$2
我好想可以o係你生日, 一年一次o既日子俾d好野你食
同埋一年我得一次機會可以請你食飯
其他日子想請你食好野你都推三推四....
但係今年真係激氣
因為自己唔爭氣
冇工做, 攪到洗多少少錢都拮据
買多左個電腦就即刻失晒預算....
本身想同你去食stonegrill, 食下真係good o既肉係點
點知又唔係咁夠錢....
真係冇鬼用....
ai.... 幾時有人請我呀到底....
冇錢洗o既感覺好差
好多野都做唔到
佢一年一次生日我都冇得俾佢食餐好o既
竟然要攪到走去食埋d咩鬼野放題...
好唔開心呀....
但係都係冇辦法
我promise, 懲教請我出左糧之後我會請返你去食一次stonegrill
lunch 都好丫...平平地... 叫做俾返d面子我嘛.....