2007-06-24 13:19:38 彭妹 ,,

McFly - Too Close For Comfort



可以去試聽哦 http://www.youtube.com/watch?v=Cw8JWIc8ih4




I never meant the things I said
To make you cry
Can I say I’m sorry

It’s hard to forget

And yes I regret
All these mistakes
I don’t know why you’re leaving Me
But I know you must have your reasons
There’s tears in your eyes
I watch as you cry
But it’s getting late

Was I invading in on your secrets
Was I too close for comfort
You’re pushing me out
When I’m wanting in
What was I just about to discover
When I got too close for comfort
Driving you home
Guess I’ll never know

Remember when we scratched our names into the sand
And told me you loved me
But now that I find
That you’ve changed your mind
I’m lost for words
And everything I feel for you
I wrote down on one piece of paper
The one in your hand
You won’t understand
How much it hurts to let you go

Was I invading in on your secrets
Was I too close for comfort
You’re pushing me out
When I’m wanting in
What was I just about to discover
I got too close for comfort
Driving you home
Guess I’ll never know

All this time you’ve been telling me lies
Hidden in bags that are under your eyes
And when I asked you I knew I was right

But if you turn your back on me now
When I need you most
But you chose to let me down

Won’t you think about what you’re about to do to me
And back down...

Was I invading in on your secrets
Was I too close for comfort
You’re pushing me out
When I’m wanting in
What was I just about to discover
I got too close for comfort
You’re pushing me out
When I’m wanting in
(Yeh yeh yeh)

What was I just about to discover
When I got too close for comfort
Driving you home
I guess I’ll never know





我總是有口無心
說一些讓你難過哭泣的話
我可以向你陪罪嗎

傷痛難以去忘懷

我感到後悔懊惱
所有我犯下的錯
我不知道為什麼你要一步步的離我而去
但我知道你一定有自己的理由
我看到眼淚縈繞在你眼框
我看著你的淚流滿面
但一切都太遲了

我侵犯了你的秘密
我是不是太黏了讓你感到不自在
你推開了我
當我想要靠近你的時候
我是怎樣的想要去探索有關你的一切呢
當我黏你黏的太近讓你感到不自在的時候
迫使你因而離去
我猜我永遠也不會知道

還記得我們在沙堆中刻劃出我們的名字嗎
並且你告訴我你愛我
但現在我發現
你已經改變了你的心意
你不再愛我
所有的一切都讓我感覺到對你的感情
我把它們一項項記在一張紙上
你手中所握有的東西
你永遠不會了解
讓你離去是多麼的讓我心痛

我侵犯了你的秘密
我是不是太黏了讓你感到不自在
你推開了我
當我想要靠近你的時候
我是怎樣的想要去探索有關你的一切呢
當我黏你黏的太近讓你感到不自在的時候
迫使你因而離去
我猜我永遠也不會知道

你總是對我撒謊
你的眼底藏了很多秘密
當我開口問你的時候 我知道我的猜測是對的

但如果你現在回頭回到我身邊來
當我最需要你的時候
但你卻讓我失望了

你可以去想想你將我對我做出怎樣的回應嗎
然後再選擇放棄

我侵犯了你的秘密
我是不是太黏了讓你感到不自在
你推開了我
當我想要靠近你的時候
我是怎樣的想要去探索有關你的一切呢
當我黏你黏的太近讓你感到不自在的時候
迫使你因而離去
我猜我永遠也不會知道









╰☆笨笨~狐狸貓☆╯ 2007-06-26 09:50:49

哈哈....
你還真的去查喔?
真可愛^^
真的越來越愛你了...
愛死你了啦..

版主回應
哈哈
是阿

我真的去查了 ^^
2007-06-27 14:28:45
胖子.. 2007-06-24 13:26:37

恩...如果你能跟我講
這些英文的翻譯.
我一定愛死你...

版主回應
 我去查 =ˇ=

 我一定會讓你愛死我
 哈哈XDD
2007-06-24 13:38:41