2004-03-01 22:55:12   蝴蝶牛油!

SPORTZDAY -04

現時19:53 分,,
我個胃穿左咁濟.. 好痛

nightmare
竟然發了1個那麼荒謬的夢
在現實生活中他根本連碰我的手也不會
更何況是十指緊扣到手心出汗?
他還跟我說:好罷!就讓我拖這1次
笑話.. 他會跟我說這些話?
日有所思夜有所夢..
i never found the words to say
u're the 1 I think abt each day
結果,, 哭得頹廢....~

又到1年1度既sportz day 喇
今年真係好喇~唔再係坐起度發呆
而係做1個好充實既official~
〔equipment 呀下..〕
不過我想講呢,, 呢個post 仲他條過上年既我囉
起碼上年既我有參加event
但今年pretend 有職位要做
所以冇join event
我呢個official,話就話早到,但我就遲到
=o=" 我都唔想架

即係咁,, 我早起身精神奕奕咁沖涼
沖沖下個胃抽搐得好犀利
直頭唔可以企起身
之後坐左起張床〔頹叫〕
<頹叫即係好似喪屍咁叫: 呀.......嗚....e.....>
琴晚已經食左2粒胃藥
因為連睇3套鬼片負ho 唔黎,, 胃酸過多
加上激動得濟〔librarian quiz〕又緊張喎
勁胃痛搞到.. 不過我終於睇左驅魔人!
正!到!痺!不愧為3級片~ ><

冇可奈何又吞多2粒胃藥..
死死地氣咁去8p 巴士站....
出到門口先發覺自己唔記得bring 波褲囉
呆滯....... hea 左勁耐
7點半先去到cwb.
唉....... 又要扮乜都睇唔到

去到運動場
pretend 忙咁走黎走去...
不過條腰伸唔直架囉
個死人胃真係攞左我條命 -_-"
之後就坐左起equipment department* 度打等"
真係超級呆滯囉,, 係真係冇野做架囉
淨係人地1開始果陣畀晒dequipmentz 人
咁就人有人忙,我有我呆囉~
真係唔g是禍是褔咯
得閒就蛇出去同人影下相冇liu 下
其餘時間係坐起度吹水架下

之後就反覆思量我掃人場既問題..
我有咩???? 呀廖寶錩
可能最近吋得人多,, 皮4又發得多
成個人都粗獷左勁多囉
仲搞到人地隻耳隻損埋.....
唉... 好暴戾呀我
點解我會變成咁..?
最近不停咁痛嘔人
雖然自己隻手受番咁多力都照打
我明喇... 可能個天想我唔好再咁暴力
所以賜我胃痛囉! e家手冇搏雞之力...
不過仲係好易發皮4,唔妥人,吋人...
畀d時間我,, 我想冷靜下.......

仲有既係,, 點解我畀人既感覺係1個花心既人呢?
天蠍座既人向來都係從1而終的.........
或者咁... i wont love anyone anymore
我寧願挽回我既聲譽好過.....~
在這世界生冇可戀... 1大堆冇奈就是了

不過都有番d安慰既~
影左相嘛!嘿嘿...
try to make myself feel 幸福架哪...
之後又係因為眼yuen 既問題 頹廢不已..~
都話左佢型架啦死臭jur
如果唔係我又點會話佢型呀 唉-
上半埸就係咁完左

下半場我freeeeeeee 喇
最high 係睇人跑800 米咯
sara 同jur 兒都有出場呀
我果陣個胃又係爆痛...
不過都有落場支持佢地架!
當jur 兒落場跑果陣
又同sara 扮啦啦隊
唱咩: 射呀射射它吧
叫jur 兒做衝鋒jur! 型死~
sara 條波褲真係超funi 囉
melody 今日又索左好多 說真的
jose e然係咁姣姣的
yvonne 病了!!! 冇事嘛??
至於我.... 別提了.. 半死

我地又去搵yesmi 影相!
攝埋位同佢地1條操添呀~
有相為證架!later up 呀下
community webshot :: eizzz04
我諗住開個new acc.
laterup~ 1定up 架我!yeahhhh*
開心心~ 頹廢廢...... 又矛盾!

散場.... 幫手搬枱
我同jose 1 齊搬.. 唔夠力
你g我架啦.. 隻手癈既...........~
睄到有2個it man 經過
我就嗌佢地: 喂!男人!幫手!
佢地又白痴咁幫我地囉
鬼咩~盲既都g佢地嗒jose 糖啦~~~ 〔屈佢機〕

之後同elivonne jose jac 去食pancake
冇liu 左陣~就閃人
覺唔覺得我好不g自愛...?
胃痛到咁都食pancake..............
又ice cream 又cream
不出我所料,, 之後真係劇痛
番到屋企又吞多2粒胃藥

我就din 架喇.. >_<
e家個胃勁虧”
1緊張就痛
激氣得濟又痛
食生冷野又痛
伸直條腰都痛
唔夠訓.... 痛
好煩呀!痛夠未呀.......
嗚... 好想喊...
e家勁想攬住個人訓.......