2004-10-29 00:35:55史加力

詩歌伴我心

難得上網, 更難得開ICQ, 最難得開ICQ而又用online mode, 所以一定要update一下人地d info... (其實又好似無咩關係!)

up up下, 見到有人info打左首詩歌上去, 突然間令我諗起有兩首我非常非常非常為之感動o既詩歌!

第一首, 「詩篇一三零」。

「耶和華我從深處,從深處向你求告,
求你聽我的聲音,願你側耳。
側耳聽我的懇求,聽我懇求的聲音,
你若來究察罪孽,誰能站住。
但在你有赦免之恩,要叫人敬畏你。
我等候耶和華,我心等候;我也仰望。
但在你有赦免之恩,要叫人敬畏你。
我等候耶和華,我心等候;我也仰望。」

唔係呃你, 唔搵番我都唔知原來佢係呢個名, 都真係好唔襯!!
第一次聽呢首歌, 可能係氣氛影響, 加埋領詩o既人o既功力, 當時有二萬個唔開心o既我, 喊到傻左.... 原來有d野唔係放唔開, 而係你根本唔知可以放開, 有人提一提你, 真係好緊要!! 呢次之後, 我學識鬆開我雙手....

第二首, 「十架的冠冕」

「路是難走,但比起您的十架路,
我今天算甚麼,來起身再走過。
遇著痛苦,您亦經過世間苦與樂,
您的救贖愛海,我得勝和釋放。
凝望著十架的冠冕,仰望您渡過每天,
您體恤我的軟弱,明白我親身處境。
無論遇著困苦憂愁,您亦會在我身邊,
您興起我的生命,我今得到信心面對挑戰。」

呢首係o係教會二十週年退修day camp學o既, 其實能夠聽到呢首歌都真係神推鬼撞, 原本我根本就唔會去呢個camp, 不過世事都真係有晒安排, 我去左不特止, 仲得到好多野, 包括呢隻歌~
好耐無試過被人了解明白o既感覺, 有人同你同一陣線, 感覺係好到不得之了!! 有人托住你, 的確係唔同d....

今日的確係懷舊日, 執執下野睇番lawchu寫俾我o既人格分析, 好中!! 中到我覺得有d恐怖.... 佢所寫o既野, 我全部都知~ 不過你要我講呢, 我又講唔出喎... 當局者迷o係呢個情況下岩唔岩用呢??