2007-06-25 21:27:02尜鮶妹...

亽性啲吜陋

假..!!!
原来亽真系可以好假..
系我天真太容易信亽?....
或者系喇....
系我抵s’喇!...
我信错咗一嗰唔该信嘅亽囖!
蠢..蠢..蠢..!
学fans话斋,我太天真..
果班亽..?信..?
屋企亽都未必信嘚过,
何况果班亽!
天真....天真嘚可怜!


点解每次都系咁呢....?
每次当我发觉一段值得我珍藏嘅友谊,
值得我交心嘅友谊...
原来背后...
都有一大段是非,
一大段阴谋!

攻心计...?
我唔系唔识...
系我觉得真系好攰,
我同好多亽讲过,
我唔想做翻俩年前嘅我...
日日你孺我咋!
有必要咩...?
大家都系读书囖````
离13中系为咗搞是非咩...?
我想讲,我真系有唸过考大学囖`````

点解你地可以咁假,
假嘚咁透彻呢..?
我见到好多嘢...
亦都听到好多嘢...
更加feel到好多嘢!...
我扮无知,
扮鹌蝽,...!只系觉得我地仲系F..
无论你地点睇我都好...
你地唔搞到反嗮面嘅...
我仲会继续做"鹌蝽"...
继续保留你地果D所谓嘅秘密!
不过....
我做嘅咁多嘢,
你地根本唔知...
有时唔好欺人太甚囖````
我俾面你地,
你地唔好唔要面...
若要亽不知,除非己莫为!

好多嘢...
朋友之间有问题米开心见诚讲囖```
就唔明白点解有D亽系要收埋收埋烂神秘咁!
有必要咩!?无...!
直到呢一刻,我对你地已经无言啦```
能够做嘅,
我已经做嗮...
你地嘅嘢,我唔会再理...
都无兴趣再理....

从呢一刻开始,
我会认真读书囖```
希望果D是非...
能够离我而远...
唔好逼我,
逼我做翻以前嘅我..
要明白一样嘢:火山爆发系伤亡好惨重嘅..!
珍惜我仲当你地系朋友嘅时候而留俾你地嘅情面!!!
&.YAN!~ 2007-07-20 23:02:02

人就系甘嘎拉.!~
莪都悟明白罒班點解可以搞甘多野嘅.??`
感樣好開心咩.??
衣家嗰班成堆散沙甘丫.
睇見都心酸丫..