2007-05-07 21:42:57尜鮶妹...

昨晚..我wing了,真舒服!

昨晚出去唱K了!
家姐那嗰傻瓜哭了,
我这嗰傻瓜也哭了!
哭得好伤心!
哭嘚好痛!
多谢这班fan FAn陪我哭!
陪我疯!
感谢你们:家姐,菲,肥婆(谢谢借嗰膊头俾我)灏丷,!!
感谢你们!




很痛,
很无奈,
Haaaaa,发觉肥婆嗰膊头真系好舒服!



后来去了打麻雀!
肥婆....
我帮你赢了不少,
你该感谢我啦!!
嘚俩淡,孤寒咗D喔!
哎```````











家姐嘛,
我給你上了不少牌丫!@
还好,我wing了还会记得你啦句:真系嗳s’ crystal!
哈哈哈!我也爱你,家姐!!!!!





对不起,吖菲,
我吃了那盘...
搞到你冇嘚自摸!
嘻丷丷...
原谅我傻丷地!
对不起了...
你不会嬲我的,对吧!!!
嗯,,锡嗮你啦!









喂丷丷....
10:30了,
我要归家了...


颠+痛+傻=怨妇四亽组!