2007-04-29 23:02:04尜鮶妹...

郁闷啲一天!..<

快放假了,挨埋今日!
加油!!!
我们啲尐crystal!...
虽然只有俩天假放,
我也许应该好好冲刺,复习!
因为....
我背负的东西有好多!
我要考大学!!!!



虽然前几日已经考咗4科..
(加埋通技,5科了-.-)
成绩,我还算满意,
英语我考第一哇..
Haaa!不过,好丑嘅系,
我呢嗰第一,哎...
系最差的,
其他班的第一都有80几丫!
我只有74!
唔嘚..!加油丫!



不过最激气就系语文!
嗰老师有毛病的!
死肥婆!她妈妈的!
竟然俾我47分!
和我的英语成绩刚丷掉转!
PK丫丷丷...!
又唔封卷改..
一D都唔公平!
成日话自己3班好..
哽系喇..
你做班主任,仲唔偏帮自己班!
呢排撞鬼吖佢...
特别中意针对我,
郁唔郁就点我嗰名!
8婆!家下我得罪你丫!
样丷啄住嗮!
我份卷,
怀疑你根本无睇过...
基本上全部X!
死吧你去!!!!
我会报复嘎..!
鬼唔望你一世嫁唔出,
嫁嘚出都生仔冇屎忽,
生囡嘚半边屎忽吖..
屎忽鬼!!!!!!!!!
肥tun tuN...
胆固醇咁高!
死嘚好快嘎..!
(我嫌自己闹你闹嘚唔够毒啊!)
对你D咁嘅亽,
洗乜咁仁慈啊!
哼!我真系好激气吖吖吖吖吖....!


















放学晚修前..
同faNs闹交.!
不过系纯粹玩下囖!
不过都几逼真嘎..
搞到好多同学仔都怕丷囖!~
哎..
其实我地份亽就系咁嘎啦!
你地应该了解下!囖!









哎...
真的好郁闷丫!!!!!