2007-04-25 22:06:07尜鮶妹...

@!眢妇罒亽爼<

哈哈丷..!
剪发前啲样子!
哥丷教过我,
心情唔好...
最好就是:转嗰发型,换嗰心情!

+丄,眼睛又过敏啦!
因为D喑太长啦,
插嗮如只眼度!
所以D细菌都入埋去!













哎,见到张相,
大家可能会觉得我好开心吧!
Haaaaa``````
我都佩服自己嘅伪装能力!
不是一般的能耐!
我在这方面!很有经验了!
或许,我已经习惯了我啲生活强颜欢笑!
算吧!总不可以哭着,
别亽见到都心烦!



这段时间,
身边啲fan fan都好多烦恼!
家姐,,,
烦到顶丷丷丷丷丷!!!!!!!
很多事,
很多情,
很多烦,
很多恼.
(这是从家姐桌子上写的)
诶~~~~



丫菲,
本来还好好的,
几嗰之中,佢算系最好的!
不过,呢家...
米提了,
对不起,大概是我们的霉气也传給你了!
Haaaa.!











韩婧那嗰大sA婆,也不知怎么的!
整天呆呆的!!!
还有一大堆数要找咧....
哎!!!



我嘛,,,
最糟糕,
很糟糕!
救命!,
快s’了!
今天见到丫菲喊,
我竟然又喊!
哎!!!
真可悲!,,,....
我真系好讨厌自己....
我开始每日都回忆起上年嘅今日做过D咩!
我真系好辛苦啊!
快要窒息了!
怎么办呢....???????
原来好多嘢,
已经变成咗习惯!
我想忘记,已经太迟了!
救丷我吧!!!

上年识吖杰之后的第一篇日记!
很心酸!!
怎么办..?无论我如何认真投入一段新嘅感情!
都无法忘记呢段感情!