2005-09-17 00:49:58||||eDd-wIin

9月15日-傷心日-
















9月15日.一番到學校,去緊wc個陣,我泳隊班友就落泥搵我.本來都無咩野既.當佢未同我我講,10:50要去比賽.個陣.我咩都無帶囉..勁無奈...經過我一番努力.終於搵齊野去比賽--”但係,去到柴池個陣.o哂嘴,個個高我成個頭.仲要Agread,都唔知玩咩..最後.俾馬登令左我第一,我地得第???但係都算喇.都游到2分07秒..呢個成績係〔上年〕學界已經令到個獎喇..2點笞4番到學校,上左3堂.放學喇.之後就同josit去左打波.順便睇人打波--”睇睇下.唔知邊能個..成個波車個泥.痛死我..之後去左更衣室睇呀肥同josit打功夫..睇佢地招招囉命..搞到我好想走..之後又唔知點解又同佢地過左兩招...同呀肥打.我兩下就贏左佢..根住淆左無同jojit打--”打完波/架.就番屋企,沖完涼,就icq,msn.想約一個人出街..失敗左.down到我..但係佢話可能去囉..都算有一線希望囉可....根住同人傾左陣電話,之後.....就訓左lu...........總之個日就好慘喇...