2007-10-26 23:34:43edward

久違

病左四日..急性氣管炎..真是好厲害的傢伙..都折磨左我不少..所有的學習處於停頓..幸好在各老師協助之下..全數學回..又重返軌道了..不知是否沒有上學多天..同班的朋友們..都不再有朋友的感覺..我會想是會考吧..算啦..相反..與鄰班的同學比較好..我又喜歡回自己一個生活了..不再是怕醜的問題..所以明天去bbq還是以借口拒絕了..我的存在感不嬲都禁弱..怕去到我會在角落頭係到玩手指..都係祝佢地玩得開心o的..多謝有人不斷叫我去..心領..不說不開心的話啦..多謝阿雪的手信..你算是我談得上心的朋友..好開心係巧合的松會..令我們重遇..我會珍惜這份緣份..仲有多謝miss梁既讚賞..我好開心可以讓你看見從前不愛數學的我..完全轉變了..有機會都想讓miss礦睇下..