2006-01-02 14:39:08

new hope....希望之光

~~~~~~~~~~~~~~~~~

2006 第一個....diary

上一年...總體來說..
唔係太開心的....

可能係我太貪心......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
哪天....
我叫佢’行先’...話去買野....

其實
我係想cry的....
(男仔唔cry得的ma?)

所以叫人行先
心想...以後點算?...

但係今日知道...可以渡過到的
所有的事都會過去的

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
三個月後....

差一點便遠離這個
’光明的世界’......

哪幾個星期...真係好驚....
真係好驚...

唔知點算....
我只對了不夠5個朋友說....

現在一起身時...都驚了一驚....

如果真係遠離了這個
’光明的世界’......
我可能什麼都唔要了.......

’我差o的什麼都無o西’

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

去了讀degree....

好後悔......好後悔......好後悔......

因為自己一路都想開開心心
o甘完成個degree....

點知都係辛苦....

由中五開始無停過.....
....
幾時先可以停?
幾時先可以停?

我唔想讀落去...
我想放棄

好多野都想做...
但係好多野都做唔到.....

點解唔行一條平坦的路?...
自找痛苦.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今年又做幾件很傻的事.....
現在想起來...真時很傻的...

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
mummy今年很多次叫人找女朋友....
(有都唔話你知....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今年發現....
如果你僧一個人...你只會愈來愈僧哪個人
仲會發現更多的唔好...

所以....唔可以o甘輕易僧一個人.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今年又發現...
呢個世界...
所有的....都係與人爭.....

’一個沒有競爭的舞台...’
果然係卡通片先會有可能出現的

面對這個什麼都要爭的世界...
真係好tired
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

所以身邊的人和事都在改變

自己一樣傻傻的用相同的方法去
面對改變中的世界......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2005:
幸福難求
快樂易去
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Picture: Syndey’s New Year

14:50
Mika Arisaka - life goes on