2005-11-25 22:27:58

如果可以停下來....

如果可以停下來....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

如果真的可以....
停下來....

唔得...
要加油.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
唔該o甘多個幫我
架人...
唔係我o的功課實死o西....

===========================

友人今天番新工....
希望呢份o甘exciting
架工會好o的la...^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Miss 好惡...
但係’好學’

所有野其實都安排好............

=--=-==-=-=-=-=-=========-=-=-=-=-
你誤會o西la...
係我追唔到o的分....
所以....
唔可以諗住....~.~......

============================

一個我好專重架人
今日對了我講......

’最後成功架人...係....堅持到最後...
永不放棄架人....’

有學問架人....講野真係唔同o的

好有heart...ar.....@@

我如果o甘都畢到業
我一定好多謝你....A_A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~