2005-07-08 03:18:14\(TvT)/

。好耐冇黎。

仲以為 d fd 都唔會「死」PCHOME 添。
個server 慢到嘔!!!仲成日死!!!

近好似好左「少少少少」。


最近覺得。如果自己出左咩事,鲻左係e 院。有個人鰠隔離喊個死去活來,好鉉!!!!!

唔知自己會唔會都有個咁鮋人呢??
當然,唔想自己會出事啦!!!
但係,有個咁鮋人‥‥‥‥個feel 好正。
証明,呢個世界仲有人會緊張我。我係另一個人心中係咁重要鮋。

不過,有時,我又會覺得唔俾人地知我死左係一件好好鮋事。
at least。好cool !!!!!!!!!!
個係,少左熱鬧囉~~~~~~我始終係一個鍾意熱鬧鮋人。有人係我身邊喊喎。幾勁!!!!

我真係一個小女孩。因為「王子變青蛙」鮋關係,竟然嚮往 戲入面d 男女主角喎!!!!!呵!!!!白痴!!!!