2005-02-16 11:45:16\(TvT)/

。請看。歡歡。

TO : 歡歡!

睇鰦你封信喇!!!THANKS A LOT!!!
本上呢‥‥‥我係將D №收收埋埋‥‥‥但我唔覺囉!我覺得我係將自己的私人№四圍咁講。

而且,好難講我鮋狀況鮋‥‥‥
唔通話:「喂!你知唔知呀?我呢!阿MUM 對眼唔係好得‥‥‥‥」
唔通咁講咩?! 9唔搭8 咁‥‥‥‥‥

呢D №,時間人地點都唔飱,講鰦出鈬冇意思。講鈬做咩呢???

ANYWAY,THANKS AR!!!!!!
俾人關心感覺好好呀!
我自問唔係冇人關心,但係講到出面,真正具體鮋說話,係鰠屋企聽唔到囉‥‥‥‥‥

學業進步呀!!!
唔好掛住拍拖‥‥‥‥掛住我好喇!!!哈~~~