2005-02-16 11:42:30\(TvT)/

。走埠。趕場。好窮。

上午 04:29 2005/2/16

飱飱先返到屋企。
嘩!今日好鬼呀!由日場趕到夜場。
十一點幾起身準備去阿G屋企打牌,然後四點幾由阿G屋企出發去CAUSEWAY BAY meet d classmates 去深水灣BBQ,
八點三又由深水灣去MK meet 伊娃
遲到呀!個死№!!!我唸住可以好姿悠咁慢慢買彈高嫁嘛!!佢隻№又遲到,D舖頭都收。

最後搞到要人地等我地囉!well, many ppl i dun know , evcept Nelson, Hugo, Timmy .and 2 of them left when we start to go EDEN.
ppl PRESENTED: ME, Eva, Martin, Timmy, Nelson, Hugo, Ivan, Ivan , Teddy, Sing, Henry, Henry, Sunny, Fung, Louie
I fact, it's Nelson' Birthday CROSSOVER, Ivan's FAREWELL.But we seems ignore Ivan.................

就話有咁多件出席。但係d人坐鰠度,鲻鮋鲻、吱吱噚鮋吱吱噚‥‥‥‥四分五裂‥‥‥唉‥‥我見佢地吱吱噚緊又唔好意思打擾佢地‥‥‥搞到個場好悶‥‥‥‥
但係到鰦十二點。正式踏入阿nel生日。開始起哄d人。但係都有d走lu...............Timmy同Louie都除阿nel d 3。影鰦唔少相嫁。

一直玩玩到兩點幾。走剩我、eva、馬丁同nelson四件。咪坐鞦韆鰟便影相‥‥‥阿nel同馬丁做model‥‥‥‥得個笑字。

************************
咁又過鰦一日‥‥全日都好辛苦呀。不斷咁趕路。成面炭屎又要落MK‥‥‥又係油、又係汗‥‥‥‥好辛苦‥‥‥

************************
仲有呀!!使鰦好多錢。可以話係鰠D FRIEND 身上鮋‥‥‥講真,使鰠自己度有幾多?出去食飯多。
好似今日咁,使鰦50@ BBQ,食鮋№十隻手指數得晒‥‥‥EDEN飲№又係錢‥‥‥落街買№食又係錢‥‥‥‥
不過話時話,使鰠D FRIEND 度‥‥開心咪得囉。我都唔想問佢地返。好似好小氣咁,而且我收都唔安樂。
所以呢!!我係好適合做有錢佬鮋!!!!

其實我都唔係好覺嫁‥‥但係呢‥‥今日返屋企信收到封BANK STATEMENT,我先知個GRANT LOAN得返$14XXX。
我MUM噚晚問我個BANK ACCOUNT有冇 $15000 拎出鈬買樓‥‥‥‥之前都係因為勁去食飯 AND FATHER又冇俾 零用,用纒用纒就偷偷用鰦 二千幾蚊都唔知‥‥‥‥‥

唉‥‥好彩今日係LAST DAY 我出去玩唧‥之後我仲開始補習。有返D INCOME。開心D,但係我要搵錢填BANK ACCOUNT 條數‥‥‥‥利是錢今年係收多鰦,但估唔到我使得仲多。

*************************
我覺得我今個HOLIDAY就好似煙花一樣,臨尾鰟個MOMENT最精彩,下一個MOMENT就靜晒‥‥‥‥‥‥
今日去玩去到癲,聽日開始要補習‥‥‥‥‥