2005-06-27 20:03:34小玲

HND ~ Yr3

又讀完一年HND ..好似有D唔捨得..但係總唔可以成日留係college 架ma

今年既成績比上一年差左D..努力過, 就唔好怪自己喇..B-law 冇merit 都真係幾唔開心...放左好多心機落去, 收唔到應有既回報, 好down

今年發生左好多事...開學冇耐轉左工, so far 做到而家都幾好..
9 月俾人打劫, 嚇餐死.
12 月 學人christmas 返工.去左經理屋企sleep over.
1 月同manager 睇細路, 識左jacky, 冇幾耐就同佢一齊
2月第一次過有情人既情人節收大禮, 中國新年.佢daddy mammy 上左尼同我食飯, 好怕醜呀
4月easter hoiday 去左佢屋企玩一個week 去埋london , new castle 好開心既holiday
5 月 好難過 , 佢要exam 我又要趕功課, 成日吵
6 月 功課差唔多搞掂. 但係french 就係我既problem ,讀到我發晒脾氣, 考完試佢就上scotland陪我
7 月 返hk 喇, 無奈我要返朝9 晚5 相信陪佢既時間都唔會多..可憐