2004-11-07 19:58:12小玲

7/11

wha好耐有update 過日記喇....好忙呀ma ...actually 唔係喇 係我住睇電視
又要做assessment 呀ma

就做完econ assessment , 不過tue 要交2nd draft 喎... i hope i am in the right line...=)

yesterday buffet king 俾人偷野, 偷左我地locker room 既key 俾人入左去偷野 michelle 俾人偷左電話and 銀包呀 好慘..下次真係要袋mobile 開工先得...
壞人真係無處不在呀...

好似yesterday 我搭train 返工...有個drunker ..好惡死呀 個樣 ...又攞住bottle of beer我諗萬一佢醉起上尼爆落我個頭到咪big lemon coke... so 我即刻走人...後來車上面果個人(賣飛果D) sold 左一張下一個站既飛俾佢..第二個站即刻趕佢落車...wha man 到爆 ' man .. that's you ...get off " 勁...當正佢係救命恩人...hahaha

我都唔明點解lee 度 騎尼人特別多...hk 好似冇咁多.
文化唔同...anway 我要快D 返HK 安全D.