2005-02-09 22:53:32

倒數+德國之旅+....^0^

嘩嘩~~成個月都無寫過日記~ #-# 今次真係唔知要寫幾耐呢..哈哈
今日係大年嘩嘩~~成個月都無寫過日記~ #-# 今次真係唔知要寫幾耐呢..哈哈
今日係大年初一...祝大家身體健康!! 幸福快樂~~ ^-^

好...依家回憶下過去先~ @-@

上一年..2004年年頭不太開心~工作上又不太滿意因為我好似永遠做唔到佢既要求~又有D悶~...感情上又唔太可能RESIGN因為佢地對我好好..終於最後決定RESIGN~_~ 結果..我都係同MRS H 講出我心裡既感覺....一路講我一路喊...好意外!! MRS H最後講左好多野..佢仲喊..我真係估唔到..一個BOSS會咁..因為相處時間好長經歷都好多...無錯MR & MRS H就好似我既PARENTS~ 給我好多見識既機會..好有心思~ 最意想不到就係去到德國!! 一個剛剛出來工作既我..英文又唔係特別好~未唸到出TRIP呢仲要去到EUROPE@0@.....更令我情緒不穩~ 最後MRS H比大家3個月如果我仍然不開心咁就比我走...而她都會控制下脾氣~呢個RESIGN既決定係我祈禱後決定..主的確愛我...講了後...慢慢心裡平靜了而祟拜中醫治了我^-^ 多謝主,組員們特別是CHRIS LO哥哥呢..希望你到觀塘一切順利哈哈~~
34月他又出現~今次比上次更可怕同煩~8月突然多了幾件我未唸過既事..一時間..嘩~#-#真係唔知開心定唔開心~ 多謝"你們" 既愛護 ^-^ 希望永遠都係好朋友~可惜有一個不可能~
7月偶然情況下識番'你'...^.^ 拍拖~
10月...洗禮...正式決定成為基督徒#.# TKS GOD~
31/10我們去了黃金海岸倒數..好凍不過又好溫暖 ^-^哈哈
04年都係有開心有唔開心..令我成長不少~令我改變^-^ 要感謝對我好既人因為愛我對我好,唔係必然既^-^ 都要多謝對我唔好既人,因為如果無佢地既出現就唔會感受同珍惜到'好'既一切呢..哈哈~我未做到愛人如己不過學習中...嘻嘻^.<

好啦~~到2005啦~~~~~~~

1/1去左買野準備去德國...同'你'去左睇北極快車.點知最後先知個坐位手臂可以拿起~

2/1 聯合崇拜YMCA..LUNCH同小組&'你' LUNCH..再行街再搭車去元朗我同我既好朋友..小玲,遙,佳,儀,家慧DINNER..你同你既朋友食飯再送我回家~

6/1 放工同TAIPO DINNER 扖王之皇,,佢請因為搵到工作啦^_^...傾了好耐~ 忙了好少時間出去呢~不過都仍然可以講咩都得^-^

7.8.9../1有D唔開心..因為家事..行街食野我都無心機了~我感受到'你'既關心同擔心#.# 又要買野去德國~

10/1胃痛...不過都要OT..DINNER之後又返公司工作..差不多10點先走...嘩...救命...胃就穿洞咁~.~|||

11/1 早上CHECK IN先...返公司...又要OT因為要出發前做好工作..啊..差不多930之後去左食飯...'你'在香港站等左我好耐好耐成個幾鐘>.<對唔住呢...你差D訓左覺 :P 不過你依然好好脾氣..'你'對我真係好好喎@.@影左幾張相..要2個WEEK後先見啦^.^差不多2點先回到家...再PACK HAND CARRY既行利成3點先訓...

12/1仍然要返工...8點幾放工去機場DINNER...12點起飛..HK BYEBYE了~ 上機又食野..睇左一陣FILM竟然係我同'你'第一次睇既戲喎~ >.<唔得啦..訓覺啦要...

13/1 落機係當地早上5點幾6點...打比FAMILY同'你'再去HOTEL...再去SHOPPING...第2次去既感覺好好多..多左個同事一齊去..多個伴^_^ 同埋地方熟悉呢!!DINNER係 上次去過既..食HALF METER 既腸..不過我真係好好好眼訓>.<同左D 德國人影相~

14/1都係SHOPPING左一陣..去 EXHIBITION HALL UNPACK貨...嘩..好多野..不過我都係控制下D人同埋幫下手...快D快D收工嘛^-^
DINNER 食青口..係好多好多好多..成間鋪既MAIN DISH..嘩..仲有人請我地飲野!嘩..又好眼訓..個杯係佢地餐後飲左幫助消化...依~個胃超熱..搭TAXI訓左...~-~要同事撞一撞我..哈哈..又話唔係酒?! 下次咪攪 #.#

16/1 早上MRS H 同左我地去'DOM' CHURCH..呢個係好耐好耐歷史既教堂..KOLN 所有BUILDING都唔可以高過佢既!! 因為SUNDAY...感受到真正既CHURCH...好寧靜好舒服...祈禱祈求一切平安~真係好難忘估不到我可以去到~ 主既恩典~~貼LABEL..CLEANING...嘩!MRS H罵同事..令我想起上年我都唔好受架...唸起都怕*.* 結果MRS H要我地熟讀CATALOGUE...DINNER我同同事在HOTEL...我同她都差不多年齡..哈哈..結果我們好眼訓..成晚又驚但又要溫習最慘係眼訓...呢樣真係頂唔住..我同佢都不停訓左又起身想睇..依..又訓左..我仲要抄佢既NOTE..因為我無MARK 低 BOOTH既INFORMATION..哈哈~ 我在床抄抄下我又訓左:P..佢睇睇下拿住本CATALOGUE又訓左叫唔醒^_____^|||
就係呢個戰戰兢兢既心情過了一晚..~~ 我地都同時講:仲慘過會考同讀書..哈哈

17/1 正式開始 FAIR...早上好驚又不安..因為第一日嘛~~

18/1 第2日大家心情都愉快~工作順利更加多機會同人講英文~晚上同同事食飯~好累..下雨更加凍!!

19/1 dinner hotel Buffet 中國餐~結果..無啦啦右眼好癢..仲腫左0-0唉..點好呢~唯有用熱水'fu'眼...>.<

20/1 因為隻眼仲有D腫~都係WEAR眼鏡工作..依..D人望望下..唔通怪怪的..哈哈...DINNER又去食青口..唉..好累啦對腳..成餐係MRS H講野..我地都唔想講啦~快D快D回HOTEL

21/1同左MRS H既2個朋友DINNER..都幾開心..不過因為人地請客所以一定要食晒自己點既野..嘩..救命..好飽啊~學左幾句德文!!

22/1最後一日啦總算...唉..好累啊..成日倒數...到左3點幾..好眼訓啊~

23/1好野..終於完成啦..早上封左門口先..點知都咁多人衝入來~等到mrs H 既親友來..我們先出去行其他hall~睇野同拿catalogue!
4點幾返返去..d worker standby...到6點我教左d  worker去拿番我地既carton boxes預備pack貨走人~~係我睇住d箱同門時候..好凍好凍...街上好黑...凍到唔知點講~~等既時候望上去好黑既天空中有好多好多星星#.#...下雨?下雪?不知道呢..唔~應該係..下雨之後再下雪呢..之後又變番下雨呢@.@結果呢...到12點半零辰先pack好...不過我比同事好彩因為我只係呆等發下夢#.#~佢地要好忙咁拿貨入箱~因為太夜了...我們唯有回酒店~第一次既room 
service喎...不過d食物無咩選擇~好孫既soup...哎呀..不過都幾得意..pack定行李成2點幾3點先訓覺呢~啊..yeah..開心

24/1 倒數好耐啦..時間日子..終於返hk啦^___^食完早餐搭    train返frankfurt 機場..又買左少少野~上機~~woo~好開心..睇下電影聽歌訓覺...期待12個鐘之後.....

25/1 媽媽同’你’接我..因為你請左假...9點左右見到你地啦!!好野~依..同’你’既color一樣既??!!哈哈...去左飲茶不過我好累呢..再回家先..settle down之後去左舅父母家..咁岩有湯飲呢~好味...2week無飲啦~
任務完成..>我隻右手更加痛 >好多人以為我們係日本人
德國-令我又愛又恨既地方!

26/1 返工啦要..勁眼訓~時差?!_! lunch去同boss 飲茶...快d放工走人..!

27/1 又好眼訓..未回復呢..竟然!係從未試過!! 訓過站#0#..好驚...係咁行得好快..好在時間岩岩好!!!不過真係幾遠了...哎呀..放工urgent地你同我去買禮物~ 買左個手袋給媽媽!

28/1媽媽生日全家人酒樓食飯..食旦糕..好開心呢~

29/1唔使返工..訓!訓..到點幾...晚上同’你’睇戲...依..都唔知做乜..唔好睇既~坐得又辛苦~

30/1去教會,..之後去左馬鞍山..依..又訓左..#.#同舅父母婆飲茶食飯...回家~

2/2同左發,崔,傑pizza hut..好耐無見啦~電話都有既..不過見就真係難d啦~因為大家都工作又拍拖...傾左陣~影相同埋比左koln既香水大家...就回家了...崔~仲未平息你的事件?!

3/2因為哥哥工作關係..我地家人提早今日食團年飯~好味過上一次呢..哈哈

4/2萬豪酒店lunch buffet..不過我唔太喜歡這些食物呢..~~麻麻的新年飯~

5/2返工..lunch飲茶..勁傷風咳嗽..真討厭~放工約了’你’在荃灣...今次夾不到公仔了..~食左刀削noodle...不過勁咳又傷風..去左行花市..無咩睇..又無咩心機睇...好早走了~巴士上又好舒服的訓著了~.~

6/2今日媽媽不出去教會..我約了你在ymt mtr站等..原來'你'跑了好長路唔想我等咁耐...我都奇怪明明無咁快出到來既~哈哈..之後我地去左食早餐...返完祟拜..我地去左tst買情人節ticket~又行左加連x老道買左好多野呢...

7/2第一次既年假...’你’又請左假...下午去左mk朗豪坊睇戲.好正喎~仲同d公仔影左好多相^____^ 好靚之後去左食煲仔飯好味啊~再去維園行花市~買左好多野啦..有桔..有花..有公仔..哈哈...笑死人....師啦仔~ 返去都1點了..'你’仲夜呢~

8/2一句....執屋!!到半夜3點...

以上打左幾個hrs了..我都係keep住得閒打下dairy先得啦..

新年快樂!!!!!!!

wing上