2004-11-21 23:10:37

畢業了

今日我無返到聯合祟拜..因為好難而終於約到去影大家既畢業相^__^

19/11 '你'返china..本來我同mrs h都預期好快返hk..點知...唉..仲夜..返到上水都11點幾..嘩....take taxi 返家..沖涼執野..1都點幾了...明天10點返工#.# 又一日~~

20/11 早左起身..點知塞塞地車..嘩..趕到死...搭正10點返到@.@ mr & mrs h, helen仲有mate都返到了..好熱鬧....之後12點幾去左灣仔hotel 飲茶..好飽啊*.*講番china trip既野比mr h知..笑死人...第一次聽見酒樓無飯~.~
7點半先放工...mrs h又比左d biscuss我..我去nk 會合'你'..不過又因為我講緊tel又上左mtr...>.< 去左causeway bay要行好遠先可以上另一架車...~.~去到mk都8點了...去左'百老匯餐廳'食飯...因為有足球比賽好多人睇...不過一直'你'唔出聲又唔應..(哦...終於知道點解^.^) 而'你'發現我唔開心..最终令我有d嬲...#-# 你解釋同say sorry....(雖然個原因係因為我)不過我都係唔開心地訓覺了@.@ '你'送完我都好夜先返到..仲要晒衣服..哈哈

21/11 今日..我約左你9點3食早餐..我9點出門..'你'打電話比我問我係邊.....
"搭緊車"'你'又唔講係邊
"哦..好快啦...9點3嘛依家先9點"我答 @-@
收線..正當我放番個tel時..突然有人衝出來後面攬住我
"下..嘩" 突如其來嚇死人.....原來係'你' ^.^||| (未訓醒都未有大反應不過so suprise #.#)
多謝'你'媽咪既禮物..好好笑
去左食早餐..好飽啊...仲行下都仲有時間..買左盒chocolate等可以大家開開心心食番粒...甜思思咁畢業^____^ 嘻嘻
11點左右...家慧,佳佳,謠係大門接我同'你'..好緊張啊..哈哈 小玲,慧儀仲有eric..edmond..等等一同影相..每個景點都影下^__^ 好開心呢..好耐無咁齊人啦^.^ 好野...!!! 之後去左食lunch..你地去左西貢..我無去啦..因為成日都出去又返china..都累了..
行左陣買壽司去butterfly bay食..嘩..好靚既海同日落~
"經得起風浪"~~ 一陣尖叫聲.................
"雨過天晴" ^.^
'你'去慶祝grandmother 食飯..
我回家又訓左了@.@ ....

希望快d再見到大家..友誼永固...^.^
希望可以多d自己既時間

大家開開心心..咁我就開心啦^.^

god bless all of u !!

cu^.^