2004-11-06 14:19:57

忙碌過後~

呢張bb 相..每次睇到都覺得好好好得意....佢好似祈禱咁..笑得又甜...哈哈..好鍾意^_______^

又再回顧先..

21/10 放工同左'你'的朋友去hotpot....好似人人都係個日先識..感覺攪笑~ 竟然買到女仔monchhichi*-*

22/10 去左同婆..舅父舅母飲茶食飯~

23/10 返工名mr/mrs h & helen..去左金鐘zen 飲茶..食得太多~ 放工去左荃灣等'你'.....(食左咩?唔記得...@-@啊..依..哈記得....hotpot...仲要等左好耐) 同左penpen 傾電話..好耐無見.好掛住你呢^.^

24/10 返教會..飲茶同左'你'去butterfly bay..記得講過咩嘛?之後我去左dancing

25/10返china...

27/10同你食日本野..麻麻地..不過好平..又要好趕回家因為準備執行李~

28-30/10 又返china..今日去睇展覽會..做buyer..行到累...不過見識不少~ 好多野其實真係made in china..而又十分靚~~ 30號自己第一次坐車回來...仲去左搭黃bus..到底使唔使比$? 大擔地坐左去落馬洲...搭van回家時..有個男仔因為講錯所以令我無位坐..佢十分唔好意思..個表情好笑....佢既唔好意思令我更加唔知點好/...唯有話唔緊要..我等下架車...終於順利回家~ 回家中打左比'你'之後同爽傾tel..不過又無電了~~ 呢次訓覺..差不多每個hr醒一次...*-*

31/10 嘩..緊張之日子因為係我同媽咪浸禮!! 早上好早就起身同mother and 麻去飲茶!因為好似訓唔著...^0^)有好多親戚朋友來到!(麻,,3舅父,細舅父舅母,姊,星yuen,'你'仲有媽咪既朋友仲有我地小組既朋友..) 我未見過浸禮..原來係咁架 (個心跳左出來咁...d水咁深既..@.@好驚水)去接'你'既途中打左比beth..(好耐無見啦..知道你依家無咩事我都開心d..好掛住你呢我的姊妹^.^)
全程又熱又凍好緊張啊..哈哈...錄起左~ 多謝sam 叔,小組既ka wai, penny 為我浸禮.仲有亞儀幫我拿毛巾,仲有桌, chris, 東,james 的花和合照~仲有亞國..等等..過程係幾秒..不過之前既course可以順利完成而到浸禮係好開心呢~ 希望我有所進步更加熱心^-^

2/11 去左睇aaron 既最last場..6點左右就比boss佢地叫我快d走..食左野先好去睇concert(因為我又要返china)最後’你’8點半先到..我地又拿不到禮物 (上次係我遲..#-#)不過係呾趕既時候都好快咁買左2支螢光燈~ 嘩.....真係超好睇...聲都沙埋..全場觀眾都好開心..(係我右手邊個個男仔好似舊木咁無反應 @.@ 好驚..哈哈)
氣氛好好...睇完都12點..搭車再去食d野..嘩2點先回到家..我要5點3起身返china..嘩..沖涼執野都2點幾3點..下...訓左一轉身or未轉身就起得身啦..哈哈..可怕~ 

3/11 好在即訓著而’你’都有叫我起身..不過可能concert太exciting啦..雖然訓左2個hrs出奇地精神..不過夜晚回深圳就開始’無電’啦...又開始傷風..

4-5/11 超級傷風.....唔好好似上次傷風病咁耐*-*

6/11day off....休養下先..點知訓唔晏 @-@ 夜d出街食飯

報告完畢..

wing~~詠 ^___^