2005-12-19 19:11:32Eddy

*LYFAE

< 每個人 都想明白
誰是自己生命 不該錯過的真愛
特別在午夜醒來 更是會感慨
心痛埋怨還有不能釋懷
都是因為你觸碰了愛 >

今天考完Psycholinguistics,
感覺我的假期, 已不遠矣!
雖然仲有兩份 papers, 同埋個homepage,
但係我已經當我自己放緊假。
15個禮拜了, 是時候慢下來, 感受我的聖誕。
Why should I bring pressure to bear on myself?
==熱切期待2個星期後, 可以真正的停下來, 享受我的假期==

< 如果這就是愛
在轉身就該勇敢留下來
就算受傷 就算流淚
都是生命裡溫柔灌溉
愛 在回憶裡總是那麼明白
困惑的心流過的淚
還有數不盡黑夜等待
如果這就是愛 >

若要為這學期作個終結, 我只能說 it`s as quick as a flash!
最唔捨得係Judia… 因為我真係太鍾意上UGD 260SA喇!
原來我真係好少反思自己嘅一切, 多謝Socrates 的一句
“未經檢視的生活, 不值得去過”。
要坦蕩蕩地面對自己, 是一個學習的過程,
究竟, 我仲要學幾耐呢?
Judia: 你要好好保重呀! 知唔知?

< 如果你 當時明白
後來的生命裡 是快樂還是悲哀
特別在夜深人靜時 想起未來
是否能平靜不會想現在
只是因為你擁有了愛 >

係時候splash out喇! 但係,
要買聖誕禮物…
唔知點解, 從UCLA回來後, 沒有用過多餘的錢,
以往的consumption pattern, 消失了…
就像我的roommate般, 消失得無影無蹤。
Daniel: 你在韓國吃了泡菜沒有? 很是掛念。

< 如果這就是愛 >

我實在太天真了, 在觀塘也會迷路的小朋友!!!!
惡人班霸, 是我!