2007-12-05 23:14:10煎汪

又一個叱吒十年回歸音樂會

12月1號

一朝早起身即刻開機check e-mail

見到話有飛去睇

七點半至八點去拎飛.....

因為帶漏銀包既關係無左三個字

要去到機場亞洲博覽館呀....大哥~~

落車搭十左右

原來巴士站同地鐵站一個東一個西出口

又要搵條友仔拎飛

行到去都八點過少少

幾驚唔比飛我呀(報左名唔到又話要BL人)

雖然得一張飛, 但係都想去睇睇

因為其他歌手都好有實力
個場長方形、三面台

我坐側面中間位置, 前面及近舞台果邊被容祖兒既FANS包圍

最後先講佢地個PART

除左派緊台既歌之外, 六位歌手都係唱左大概兩首自己既歌

其餘時間都係唱其他五位既歌,

或者Crossover合唱, 別有一番韻味
其中何韻C響場觀眾蓆中間唱起歌來最特別

由於有六位個別的歌手, 所以幾乎無間場
第一個大間場係回顧呢十年間已殞落的巨星

羅文、張國榮、梅艷芳、林振強、黃霑;

當中我對黃霑情有獨鍾, 介紹佢果陣我都有d眼濕濕

佢既鬼才程度目前我覺得無乜邊個可以同佢揮

第二個大間場係當晚六位歌手呢十年既感想

阿臣講到唔可以一家團聚感到好無奈....

有別於其他歌手對父母親或師父既死別之情更touch

而古巨基對於年前全職拍劇時驚無得唱歌既驚惶,

其實都幾好, 不過經常擺響口邊, 相對地已經唔touch
見佢地載歌載舞咁

原來得幾日時間排練

仲要練到零晨三四點

都真係辛苦晒

蝦碌位係千fa一開頭入唔到歌

同埋基仔唱<藍天與白雲>支Mic無聲

不過都無礙佢地既演出
完場後到特別嘉賓林憶蓮出場

一口氣唱左三隻歌

成為間場以外既壓軸位

好高興既係阿臣今晚竟然全部都無唱錯歌詞....抵讚

整體黎講呢個音樂會真係非常之正

10粒星滿分我會比11粒星
但係我唯一唔滿意既係Joey既fans

其實我都好欣賞佢地個歌迷會能夠攪到有聲有色

如果阿臣呢個都能夠係咁都幾好

之但係我又覺得唔需要做到煩擾人既地部囉

有燈牌好!我都想要個阿臣燈牌!

但係唔好整雙面啦.......大姐

唔駛多, 得兩三塊係雙面

但係D LED燈"殘"住對眼跟本就睇唔到個台

同埋某d帶領揮燈牌既人真係舉高塊燈牌黎fing

我根本睇唔到我右手面既台
我知fans尖叫好正常

亦都知Joey同HOCC friend底

但係都唔駛HOCC出場都尖叫丫....姐仔

前面有個應該唔係Joey fans既"哥哥仔"響正果位尖叫姐姐仔前面

都忍不住要同佢口角一番

但係個姐姐仔仲變本加厲

係咁喪叫......真係痴那線
仲有當Joey出場時佢地仲要企晒響度

焗住我地後面果d又要企響身

企響度又比d"食蕉"同場館經理叫坐低.....慘