2005-11-18 02:51:02不加思想既瓜..

突然..失控

琴日極訓唔著..所以就係度係咁找我既近期最愛日本女明星..石原理美..既相同牆紙la!!真係有好多..不愧為今期既大熱之女優呢..不過突然又發狂了..因為看見了我的市川由衣!!!由衣!!真係好好好靚又好好好可愛..同一個人有得比..呀..so就由極度dl石原理美變左極極度dl市川由衣..
真係變得好快呢!!!~~~同我個心有分別喎..><!我好專一架(應該)!!係人都知(應該掛)!!!哈哈哈!!

最近覺得d女仔真係好可怕..有化妝同冇化..真係..天同地咁!!點解可以咁架~~我老婆都有化~~不過佢冇化~~都係咁架~~最多係化左~~個人明亮d者~~不過有d人..真係化左同唔化差極多..真係好可怕!!可怕既係化妝定係女仔呢?.........

p.s唔好再諗la..妳有時間諗d唔開心既..不如諗起..d可以令自己好開心既野la~~