2005-11-10 20:16:33★ * ERIN*〃★

** 跌 倒 **

今天一早起床...要去刷牙時.....
一開水龍頭......奇怪...怎沒水???....
又跑去2樓看看....又沒水....又跑去1樓....靠...又沒水...
我就降...拿著牙刷牙膏杯子...到處跑....
聽到爸ㄉ聲音....我跑去外面叫*爸...沒水啦(台語)*
爸才拿一桶水到給我...等我刷完牙...要上去ㄌ...不小心撞到樓梯角..
超痛ㄉ...痛到我坐在那不動...都破皮瘀青...超痛ㄉ....
騎車去上班時...風在吹都會痛...現在腫得跟什ㄇ一樣....
Eayn幫我擦藥時我還猛鬼叫...一直縮.....