2007-04-12 18:24:00阿嗚

Keep holding on by艾薇兒←電影《龍騎士》主題曲

Mp3:http://thinkpoink.com/avril.mp3
MV:http://www.youtube.com/watch?v=RVjJN_XhI8I ←好多好多很帥的艾薇兒阿!

You’re not alone
你並不孤單
Together we stand
因為我們並肩而站
I’ll be by your side
我會在你身旁
You know I’ll take your hand
When it gets cold
當天氣變冷 你知道我會緊握你的手
And it feels like the end
像是到了盡頭
There’s no place to go
沒有地方可以去的時候
You know I won’t give in
你知道我不會妥協
No, I won’t give in
不 我絕不讓步

Keep holding on
堅持下去
Cause you know we’ll make it through
因為你知道我們會攜手度過
We’ll make it through
我們會攜手共度
Just stay strong
堅信不疑
Cause you know I’m here for you
你知道我與你同在
I’m here for you
我是為了你存在
There’s nothing you can say
你無話可說
Nothing you can do
你無能為力
There’s no other way when it comes to the truth
當面對現實你沒有別的方法
So, keep holding on
所以就堅持下去
Cause you know we’ll make it through
因為你堅信我們會攜手度過
We’ll make it through
我們會攜手共度

So far away
如此的遙遠
I wish you were here
Before it’s too late
在還來的及之前 我希望你在我身邊
This could all disappear
Before the door’s closed
在這扇門關閉前 這些都會消失
And it comes to an end
而且這一切將會是盡頭
With you by my side
有你在我身邊
I will fight and defend
我會奮力而戰
I’ll fight and defend, yeah, yeah
我會全力而戰

Keep holding on
堅持下去
Cause you know we’ll make it through
因為你知道我們會攜手度過
We’ll make it through
我們會攜手共度
Just stay strong
堅信不疑
Cause you know I’m here for you
你知道我與你同在
I’m here for you
我是為了你存在
There’s nothing you can say
你無話可說
Nothing you can do
你無能為力
There’s no other way when it comes to the truth
當面對現實你沒有別的方法
So, keep holding on
所以就堅持下去
Cause you know we’ll make it through
因為你堅信我們會攜手度過
We’ll make it through
我們會攜手共度

Hear me when I say
When I say
當我訴說請你傾聽
I believe.
Nothing’s gonna change
Nothing’s gonna change destiny
我相信沒有任何事會改變 沒有任何事會改變命運
Whatever’s meant to be
無論這一切是多麼命中注定
Will work out perfectly
我們都能有個完美的結局
Yeah, yeah, yeah, yeah
La da da da, la da da da
La da da da da da da da da

Keep holding on
堅持下去
Cause you know we’ll make it through
因為你知道我們會攜手度過
We’ll make it through
我們會攜手共度
Just stay strong
堅信不疑
Cause you know I’m here for you
你知道我與你同在
I’m here for you
我是為了你存在
There’s nothing you can say
你無話可說
Nothing you can do
你無能為力
There’s no other way when it comes to the truth
當面對現實你沒有別的方法
So, keep holding on
所以就堅持下去
Cause you know we’ll make it through
因為你堅信我們會攜手度過
We’ll make it through
我們會攜手共度

Ahh, ahh
Keep holding on
堅持下去
Ahh, ahh
Keep holding on
堅持下去
There’s nothing you can say
你無話可說
Nothing you can do
你無能為力
There’s no other way when it comes to the truth
當面對現實你沒有別的方法
So, keep holding on
所以就堅持下去
Cause you know we’ll make it through
因為你堅信我們會攜手度過
We’ll make it through
我們會攜手共度