2008-08-12 17:46:33豆ˍ

is it you





I'm looking for a lover not a friend
我要的是戀人而不是朋友
Somebody who can be there when I need someone to talk to
我需要一個能陪伴我、聽我傾訴心聲的對象
I'm looking for someone who won't pretend
我要的是一個不會偽裝自己
Somebody not afraid to say the way they feel about you
不會害怕告訴我心事的人




And I'm looking for someone who understands how I feel,
我要的是一個能懂我的人
Someone who can keep me real and who knows the way
讓我能感受到自我的存在
The way I like to have my way
瞭解我想要的生活方式
And I'm looking for someone who takes me there,
我要的是一個能帶我到那裡
Wants to share, shows he cares
願意分享,願意表示他在乎我
I’m Thinking you're the one that I've been waiting for
我想,你就是那個我一直在等待的人




Is it you? is it you?
是你嗎?是你嗎?
Maybe you're the one I've been waiting for
也許你就是那個我一直在等待的人
Could you be the one for me?
你可以成為我的唯一嗎?
Could you be the one I need?
你可以成為我需要的那個人嗎?





I'm looking for someone to share my pain (Uh)
我要的是一個能分享苦痛的人
Someone who I can run to, who will stay with me when it rains
一個無時無刻都能讓我投奔過去,就算大雨也不離去的人
Someone who I can cry with through the night
一個能伴我度過難熬夜晚的人
Someone who I can trust who's heart is right
一個我能信任的人
And I'm looking for someone
我正在尋找這樣一個人






Someone who wont take for granted
一個不會把一切視為理所當然的人
How much I care (How much I care)
我有多在乎
And appreciates that I'm there
感激我所在
Someone who listens
一個願意傾聽
And someone I can call who isn't afraid of love to share
且不害怕分享愛的人





上一篇:Take A Bow

下一篇:Just So You Know

Diamond 2008-08-19 08:03:33

妹妹!! 標題文要大寫阿!?

哈 沒啦....開個玩笑!!
為自己未來三年充電去囉!! ㄇㄞ~

版主回應
沒差啦,看的董就好
充電事吧,我先搞好校規再說吧= =
2008-08-20 00:28:56
2008-08-13 22:04:49

這不是你翻譯的吧?

版主回應
白吃嘛,當然不是阿
網路上抓的啦
你怎麼還是一樣常被我嗆阿= =
算了,嗆你是美德=)
2008-08-15 00:30:14