2005-01-28 18:02:16

琴日又當馬會係水魚~
400蚊袋袋平安~
1個禮拜加埋贏左佢接近3千蚊~
勢如破竹~
應該關支筆事~
上個禮拜幫人買完個唔知咩獎券之後~
個機構送返左支筆俾我喎~
做善事都有野送返轉頭~
奇怪的~
呵~

唔要支筆lu~
「好運」應該要同人分享~

cmm quiz唔知結果點呢~
合格信心一半半啦~

上av room~
ivy成日挑逗我~
佢應該同wai ming結婚~
咸濕2人組~
哈~

maths UT~
好似有d差~
A part識8成~
B part識6成~
計埋d minor mistake~
應該得35-40/60掛~

文學篇課文有「老梁」既出現~
仲有好多句對白~
佢真係無處不在~
嘻~

lunch連續第4日響學校食~
救命呀~
我健康既生活就咁冇喇~

打波~
kobe同wai ming好勁呀~
我負責駁腳~
主要都係睇佢地點屈機啦~

打完波好累~
上返課室~
個人都仲未係好清醒~
唔小心口快快同人講左1句:「唔使咁折墮掛?」
就係呢1句...

我一直都好驕傲自己既性格改好左~
慎言左好多~
冇再惡意串嘴~
冇再得罪咁多人~
有時成日聽到d人講野好有挑釁性、好搏打~
我都覺得自己好叻~
因為我覺得自己響呢方面改好左好多~
而家既我已經冇以前咁口臭~
但係今日...
都係唔小心得罪左人~
雖然佢話冇事~
不過我心入面都係好唔舒服...

1句講錯既說話足夠令我唔開心半日~
都18歲多1日啦~
講野仲係咁唔經大腦~
果一刻真係覺得自己好冇用~
又話改~
改左一段時間以為完全改晒啦~
點知今日無啦啦又故態復萌~

雖然只係1句~
不過我都唔會放過自己~
我罰自己唔再講無謂既野~
last 3堂~
好似啞左咁~
對於一個咁鍾意講野既人~
應該破左自己紀錄~

我1句可能有少少得罪到人既野都唔會再講!~
改!~

miss lee寫左張紙仔俾我~
問我係咪唔開心~
哈~
諗唔到佢咁關心我~
好感動哦~

未試過禮拜5放學都唔興奮~
急急腳返屋企~
我想休息,想思考,想聽歌,想玩音樂,想度波,想陪屋企人...

聽日換身份證~
要影相~
好驚呀~
最驚影相要扮笑~

呢個禮拜好似冇功課~
禮拜1有acc、eco同埋文學quiz~
3個quiz~
但係我冇帶書同notes返屋企溫喎~
唔知屋企有冇其他野俾我溫呢?