2005-01-27 20:29:26

成人

雖然我既心智已經唔只18歲~
到差唔多有廿幾歲啦~(唔好話我報細數呀下~呵~)
不過今日我終於可以正式宣佈:
「我係合法既成年男人~」

多謝我娘親響18年前生我出黎~
諗起佢生我果陣痛苦既表情~
自己都覺得痛呀~
呢個恩惠真係永永遠遠都報答唔到~
唔同叫我生返我娘親出黎咩...
而且要辛辛苦苦養大我呢d咁既人~
仲養足18年~
都幾係野ga~
所以我而家要俾心機讀書~
第時要盡力俾屋企人有最最最好既生活~
等佢地好好享清福~

琴晚9點幾收到婷婷既sms~
多謝你呀~
收到你個sms有d驚喜tim~
哈~

阿zu數學好好呀~
17之後就數到50喇~
叻~

有人陪我過渡18歲喎~
恭喜晒你呀~
呵~

晨早流流我娘親就俾左10張連number既100蚊紙我~
雖然唔係我最愛既匯豐銀紙~
不過我一定會好好收藏我第1份收到既禮物~
yeah!~

wow~
今日收到個蛋糕仔好令令呀~
thx爆!~
搞到我唔捨得食tim~
哈~

阿杰上堂都有send sms俾我呀~
生日真係好~
連好耐冇見既friend都會搵返我~
太好喇~

lunch好開心呀~
咁大個仔第1次同friend慶祝生日~
之前都未試過ga~
真係18年黎第1次~
仲要咁大棚人~
興奮的~
不過我要收歛我興奮既心情~
yeah!~

有2個蛋糕~
都好~
總算象徵性咁食到2啖~
其餘d人就好比一隻隻餓狗咁...
(尤其係話我係「狼」果d人呀下~
我地可以做新晉2人男子組合 ---「左狼右狗」~呵~)
我想行近d個蛋糕都唔得~
嘿~

有偉仔食蛋糕呢~
大家記住要帶定支洗頭水&洗面膏~
而且當大家見到佢隻手企圖想lar一堆蛋糕果陣~
大家要即時四散~
否則...太可怕啦~
嘻~

食完lunch打波~
爆好笑!~
笑位不能盡錄~

中文默書100分!~
證明我琴晚既努力冇白費~
最後1次中文默書都有個happy ending~
yeah!~

今日依舊咁勤力~
放學留低做埋中文同埋acc先走~
我已經正式成為1個男人~
我要為自己既前途負責~

放學買左份禮物俾自己呀~
1個鬚刨同埋1支鬚後水~

返屋企~
我阿爹再俾多$1500我~
過肥年lu~
不過我阿爸話我贏左馬會咁多錢~
決定下個月唔出糧俾我~
哈~
算啦~
佢失業嘛~
我有責任保障佢既財政狀況~

今晚要溫cmm~
我唔會再俾自己交白卷ga喇!~
我既目標係合格!~
仲有maths呀~
聽日maths UT~
大把野要溫~
我要努力!~

最後再1次多謝祝賀我生日既人~
因為有你地既祝賀~
所以我今日真係「生日快樂」~
多謝晒呀!~
哈!~