2005-01-24 20:21:13

太平盛世!~

我買左陶吉吉隻新碟喇!~
《太平盛世》!~
真正既音樂值得出錢去買~

馬會好有良心~
知道我就黎生日~
所以都送生日禮物俾我~
淨贏2千幾~
滿意啦~
不過冇乜感覺~

朝早聽早會~
雖然我唔係成個腦都諗賭波~
我每次度波既時間都唔過1個鐘~
而且仲係抱住娛樂既心態~
不過我都唔想再賭喇~
有冇人可以幫我?

小息聽阿lun問一條IQ題~
知道答案之後~
笑到我同阿卓爆肚~
呵~

中文test~
如果miss鬆手既~
合格應該冇問題~

琴晚訓左4個鐘ja~
好眼訓~
acc同maths撐得好辛苦~

lunch~
食完行返上學校~
有個人響我身邊行過~
我聞到一陣似曾相識既香味~
真係好似...

打排球~
今日我硬食左3下黃錦卓既超級扣殺~
有1次仲係用單手救起~
大家應該幻想到我隻手...

文學堂俾miss鬧~
放學仲捉住我~
話擔心我呢科會考唔合格tim~

放學見到miss廖抬住好大個箱~
我梗係義不容辭幫佢搬啦~
我是1個好學生~
嘿~

放學要清櫃桶~
勁多野要搬...
搬晒所有野去214室~
好野~
呢2個禮拜都唔使行咁多層喇~
同埋...原來呢個班房係我repeat果年既課室黎ga~
重回舊地~
十分有緣~
哈~

放學做acc、打波~
我同子華都幾合拍喎~
第1個入波應該可以用絲絲入扣黎形容~
令我諗起同阿杰踢波果種感覺~
而且今日我有多個靚pass呀~
wow~
出完一身汗~
頓然覺得舒緩唔少壓力~
開心晒~

我想踢社際呀~
你話如果f.5都有份踢既話~
呢個世界有幾美好呢~

聽日冇quiz、test~
可以好好休息一下~
yeah!~

陶吉吉!~
《太平盛世》!~