2005-01-20 22:34:43

聲東擊西

琴日性教育週會~
咁咪幾好~
終於唔使上miss lee堂喇~
我地班唔使俾人鬧1日咁多lu~
yeah~

有個咁既妹真係好開心呀~
不愧為我阿妹呀下~
d性格同我咁上下~(sorry,唔小心侮辱左你~呵~)
記住呀~
次次默書都要咁諗!~

今朝社工輝哥講左句好有用既說話:
「做完呢個調查之後,我地發覺男仔同女仔係有分別ga。」
我同阿lun聽完唔小心一齊笑左出黎~
仲以為佢有d咩大發現...
仲使你講咩...
咁同黃興桂有咩分別?
哈~

今日做晒所有功課~
開心得很~
一身鬆晒~
wow~

調位~
好刺激喎~
個位呀...5分啦~
都接受到既~
不過附近教到我既人又好似唔係太多...
好啦~
我要更加俾心機上堂!~

仲要坐咁前喎...
以後我上堂點做功課呢?

交學堂~
丫!~
我錯左1個好唔小心既字呀!~
明明係「與」,我寫左「和」~
雖然意思一樣~
但係呢個係默書黎ga嘛~
得95分ja~
好慘呀...
文學默書次次好有信心拎100分果陣都差少少~
已經幾次喇~
而且之後文學教果d都唔使再背默喇~
搞到我今年文學默書都係未試過拎到100分tim...
唔得!~
我要寄望考試~
我唔會俾自己文學再包尾ga喇!~
我要贏!~
贏1個,拎返個尾二都好~
藍同學你要小心d~
哈~

lunch慶祝阿銘生日~
好野~
又有蛋糕食~
好好食~
轉眼間個蛋糕已經俾16隻餓狗分屍喇~
嘻~

英文堂好惡頂呀...
真係唔多鍾意上佢堂...

中文堂miss廖爆可愛~
無啦啦讚自己額頭高,讀書好~
之後自己傻笑~
好得意呀!~

放學要補cmm~
不過個個都好冇良心咁走晒~
梁太上到黎好似好失望呀...

我繼續留響課室做acc~
5點幾做完就走人~

返埋聽日又放假喇~
而且聽日冇功課、冇默書、冇quiz、冇test~
what a wonderful day!~
冇埋英文堂個作文就好lu~
算啦~
唔貪心~
只要佢聽日唔發惡鬧人都滿足喇~
哈~

踢波踢波踢波!~
快d約我踢波呀!~
我恨到發燒喇!~

我已經由「披著羊皮的狼」~
搖身一變「披著狼皮的羊」~
yeah~
好慘呀...
俾人誤會我係狼...
其實我係一隻好純良既羊黎ga嘛...
嘿~

大家想要R&B同埋hip-hop就問問我啦~
我盡量提供~









聲東擊西~
而家個個都以為...
睇黎成功喇~
yeah~