2005-08-21 03:14:16賣綿花糖的人

死這個問題

今日同朋友仔傾開計, 講講下涉及到死e個問題. 其實原先提開0既係驚唔驚坐飛機, 我同佢講咗有次0既遭遇:

...架機飛咗入個大雨雲入面, 好震. 因為係夜晚0既關係, 出面閃緊電都見得好清楚. 一路飛, 過咗好耐都匆唔到出去. 突然間, 個鎗黑一黑, 又再黑多幾黑, 之後有好多秒架機係急速地下墜...

...當時我係手軟腳軟. 諗: 終於都輪到我喇, 都好彩有咁多人一齊 (唔係黑心,
只不過興幸有多d人一齊面對)...

...聽到依度朋友仔已經唔想聽.

我覺得生老死係好平常好合理0既循環, 要怕0既話, 應該怕死前有憾會好d. 好多時我地都會得到0的唔被珍惜0既機會, 或者輕易放棄咗d理想, 然後又坐響角落自艾一翻, 怨天怨地, 天不助我咁. 其實, 都係個句啦, 只要決心奮不顧身, 咩事都可成真.