2005-08-17 01:17:34賣綿花糖的人

空難

今日早咗放工, 於是好閑咁睇下電視嘆下零食, 好寫意啦又可以清清之前買落大袋細袋0既零食, 我好依賴食依啲野平衡負面情緒, 每晚返到屋企就算食咗飯都可以食好多無謂野, 唔食0既話會覺得好唔舒服, 人地就有煙癮我就有零食癮.

食下食下其實都已經好飽, 真係去到食多少少都驚反翻出黎個d, 就響依個時候, 新聞報道有空難百幾人死咗, 個刻, 對眼唔覺意望落本宣明會0既書仔度, 點解會咁0既, 依刻我坐響屋企嘆住飽到反翻出黎0既感覺, 另一邊廂有人響天空度就咁就死咗, 又有d人依刻可能只得烏蠅食, 究竟係我0既問題另係個世界有問題? 如果我唔食食多咗0既咁多野, 0個度已經幫到好多人, 但係我d減邊個幫我減? 我老細? Course Manager 定係路人甲? 我都好明依個道理, 但係要行起上黎係幾有難度.

講起, 令我諗翻起有次同家姐行街, 想食格仔餅啦, 家姐講咗句: 就食飯lu喎! 係喎, 要記住為要而食為要而買, 唔可以太放縱.