2008-09-13 19:22:41小鴨`

呢家既我!

你有冇理下我感受呀.
成日只係識鬧我.
話我唔溫書.
我都係青少年.
我唔覺得有問題囉.
有幾多人唔溫書.
有幾多人唔讀書呀.
話就係話我鬧我.
有冇對哥哥咁嫁?
我用心對你.
你點對我呀?
成日話唔好同人比.
你自己咪又係咁.
比自己個女點解讀書咁差.
比話人地個阿媽唔做點.唔理仔女.
人比人比死人係你教我嫁.
你咪又係咁.
琴日你同老豆鬧交.
我想叫你唔好講咁多.
唔好火上加油.
但你就話我幫住老豆.
係咪我好想屋企家無寧日呀?
你又識話我.
唔出聲冇人話你啞.
但係你咪又係咁.
可能你真係錫仔女.
但果個唔係我.係阿哥.
點解每次令我喊既.都係你2個呀.
我都係你個女黎嫁.
我唔係你工人.唔係你奴隸.更加唔係你個出氣袋呀.
你話我冇誠意讀書.
我就值明你睇.
仲有想同你講.合格唔代表有誠意囉.
你放長雙眼睇喇.
仲有我唔會再咁對你囉.
我覺得你好恐怖呀.
你都唔係我阿媽黎既.
你似係我主人都d囉.唔該.
"*~"貓貓&q 2008-09-13 21:34:56

唔好咁啦..."鴨仔"+油"