2010-02-23 03:24:16稻草人

兩條友,周圍走~(1)

 

好耐無去旅行既我,心血來潮想去行下,難得阿叻肯用最後兩日假期相伴,我們選擇了深圳世界之窗。此行的主要目的是hea住玩,九點三關口等,食完老鴨粉絲後,十點二搭車,兩個半鐘左右的車程,接近一點鐘時,到了黃崗口岸,趕緊落地鐵站,呢兩個地鐵幣就係我地旅程既開端

 

一百二十蚊的入場卷,竟然印住某人最愛的巴黎鐵塔,oh shit!所謂既世界之窗,就係將世界各地著名景點縮左水,等人一次過遊歷世界。不過新加坡既地標魚尾獅竟然係一比一的

 

你睇我幾專注~讀書都無咁認真呀!

 

阿叻,回頭是岸呀!

 

出行前一晚,我送左個相機電話繩俾佢,佢去到後突然爆出一句:我今日帶左兩部相機。我心諗:車,我成日同企鵝佢地出去,佢地一個人都帶兩三部相機架啦,有咩咁出奇者?點知原來佢口中的兩部相機係呢部,仲要拎黎影我,真係俾佢吹漲!

 

衰到要搵窿捐添。隔離D波波人我完全唔知佢地發生咩事,個波波係有條繩吊住,即係佢地根本動彈不得,明明係自己俾錢玩,又要擺出一副痛苦掙扎相,想點呀?

 

我完全唔知呢張相既意義係邊度,但阿叻話佢鍾意喎,仲話影得隻腳好長。有人讚,無理由唔曬下架~!

我真係好鬼鍾意呢張相,好似去左童話王國咁,至於呢座野叫咩名,我大腦既記憶體容量有限,真係唔記得喎!

 

Acutually,你兩個生得好似樣囉~

 

英國巨石陣

 

鄰近兩座印有地圖圖案的大樓,睇我個款就知我對呢尾野無興趣,擺到明就唔係我影架啦!

to 豬豬豬豬 2010-02-25 00:50:29

見到一連咁多個同音異字的留言..我最初仲以為又係賣廣告果d..睇睇下...我估到係你了..

或者你講得岩吧..大家的一啖氣..失去聯絡超過一年後..仍能重聚..算係咁啦~

豬豬豬豬 2010-02-24 17:44:08

幾好幾好,看到這些影像,只能和你說幾句話:
友情從來都沒有離開過你們,只係有人記住了,有人暫時太忙忘記了...