2006-09-10 01:23:59稻草人

Enjoy Your Life

今天香港有一位七十二歲的老婆婆,路過某條街,突然一棵大樹倒下,把她壓住,當途人合力搬開大樹,把她送到醫院的時候,已經回魂乏術.

同一天,一位好友對我說,人永遠不知道下一刻會發生甚麼事,然后我接話:”對呀,所以要活在當下.”

突然想到,明天我會不會死掉?這不是傻話,那位老婆婆大概也沒有想到自己會在這種情況下匆匆而去吧?她或許還有很多事情未做,很多說話未交待...

我有時會想,我會在一個甚麼情況下死掉?是睡夢中安祥地走了?還是有甚麼天災人禍?有機會交待遺言嗎?回望這一生會無憾嗎?

身為一個中國人,有時不得不崇洋.中國人的傳統老思想,總認為要拿個學位,找位好工,然后儲錢買樓,結婚,育兒,工作大半輩子,然后退休.每年就只抽那十天八天的大假去個走馬看花的旅遊,這就是一生人該有的時間表,能完成已叫對自己,對別人負責任.我們的生活是做做做,錢錢錢.

但於西方國家,他們懂得甚麼叫享受生活.儲夠一筆小錢后,會背個大背囊就不知走到天南地北去了,感受生活,體驗人生.錢花光了又繼續努力.不用想那一堆二堆的責任呀,承擔呀之類的繁文縟節.

我們是”過生活,捱世界”,人家是”enjoy life”.

扯得太遠了,我想說的只是,將來的事真的沒有人知道,或許明天自己就到另一個國度去了.所以嘛,讓自己享受生命中的每一刻,豁達一點,放開一點,世界絕對會因為每個人的小改變而來個大變化的.

”life is just like a box of chocolate, you never know what you’re gonna get”..傻傻的Forrest Gump 都懂這個道理,你應該會懂吧!

對自己,對身邊人好一點!enjoy your life^^




to 一流仔 2006-09-13 17:24:06

你重視我?..都係果句:”睇得出...”

你講得岩,可能真係每個人都曾經有過孤身走天涯既夢想或者理想吧..

我個人黎講..得閒唔會令我諗到孤身走天涯..反而失意就會..好想離開人群..好想去感受大自然..好想反樸歸真...

樂天知命呢四個字讓我諗左好多野..我到底算唔算係一個樂天知命既人呢?..嗯..呢個問題好值得深思熟慮..

姐倫既歌..好..你得閒就sd俾我啦

一流仔 2006-09-13 03:35:51

我諗,每個人不論現在或是曾經
都有過孤身走天涯的願望

願望一直都在,跟同房不一樣
我把它當成理想,不是夢想
夢想聽起來太遙不可及,我不願意
理想可以用自己雙手努力創造,我覺得 =p

通常會興起呢個念頭特別強烈時,得幾種可能性
一係失意,一係得閒...哈哈哈

我學緊在現實生活中找尋目標
學下追逐理想的同時接受並發掘現實生活的樂趣

或者我比較好彩,又可能係樂天知命
我追尋緊一個又一個理想
等待緊一個又一個時機去創造我達成理想的機會
每一日每一件事都係個挑戰,去挑戰佢就係樂趣
(呢條友精神太緊張,一定會精神分裂~哈哈)

其實咩生活模式都好,自己享受當中樂趣就夠喇

順帶提下...呢兩日覺得 姐倫 隻 聽媽媽的話 幾順耳
雖然同 爺爺泡的茶 好鬼似,但係幾好聽,哈哈
個人鍾意 夜的第七章 ,上次去你屋企未 dl
有空找個時間 send 俾你

wow~又好長~哈哈
次次上黎都忍唔住講好多野
你睇我幾咁重視你~哈哈哈

to yellow 2006-09-12 18:07:31

其實果種生活都係我心目中既ideal life.但係...

好慶幸你仲未放棄,keep住啦..我都希望將來漫長既一生入面,有機會同你背住個背囊去一次dream trip..

anyway..依家我地都係一邊努力工作,一邊enjoy life啦..

加油加油呀