2006-01-25 23:12:31Nakashima Chiaki

翔b!happy birthday~

第2年係pc home同你講生日快樂啦~呢一年我好似唔係太重視你咁.....可能係呢一年我身邊出現左心心啦!!但係06年唔會咁ga喇~因為心心點都唔夠你重要!!雖然我地佢同第2個女仔去行花市呢單野搞到我好唔開心~之但係今日係你既生日,我點都唔會因為呢件事唔開心!我要開開心心咁同你過生日...

前幾日睇番你12,3歲果d video!細細粒咁....又有兔仔牙!超kawaii!!點解會有小朋友咁可愛ga!!哈哈...我發覺翔b有一樣野係無變...就係佢d死人表情~哈哈..宜家既你已經好man好成熟...仲有好獨立...可以成家立室喇...快d同我結婚啦!!wakakak...我傻左tim....唔知你宜家做緊咩呢...唔知你同d咩人去慶祝呢....不過你應該好tired啦...今日仲有concert....諗起你今年咁多野做都唔知開心定唔開心啦....開心既係..你有一定既知名道...如果唔係都唔會有咁多job...唔開心既係驚你太多野做...會唔夠精神...捱到身體出現問題...我真係好驚ga....因為你又smoke...陣間工作有壓力..又狂smoke..咁就大獲喇...身體會變差ga ma..真係擔心死我喇...你所有既野我都唔會點擔心..唯一擔心既就係你既身體!!!你真係要小心身體呀...今年我就祝你身體健康啦....