2005-11-07 01:10:07Snoopy John

4-6.11.05 "聽歌學英文/BBQ/從新上路"

4.11.05,星期五. "聽歌學英文"

星期五晚又做看更,不過今晚當看更有點唔同,就是比上星期更勤力,勤力到聽歌學英文!!其實上星期買Let’s Folk again這隻碟,除鰦想學唱裡面的歌外,另外就是想學英文,是關我的英文一向唔好,希望借輕鬆的方法,為自己好好補習。

5.11.05,星期六. "BBQ"

星期六,長週,例牌無心機做№,從前返半day都無咁樣,係現在返全day先無動力。
今日老細雖然係到,但我四點九就走人,因為今晚約了瑩瑩佢地去馬鞍山BBQ呀!我們相約五點半於新港城集合,買齊№就坐的士去渡頭村!我係第一次去這裡,落車行到海邊就覺得這裡好靚,沒想到向馬鞍山會有咁正的地方。我們燒№的地方位處沙灘,由於是傍晚時份,可以看到日落和入夜兩種景色,日落、山、海、沙灘、小舟、華燈湊合在一起,真的給人一種舒服感覺。
我同瑩瑩、Grace、盧莉英、莫佩珊先入到去,跟注華華、韓莉燕、泰利和"阿源"都到埋,一起燒蝦燒魚燒麵包,好玩又好美!開心的時間過得很快,由於人家收11點半,所以唔玩得咁夜,我們只收拾好行李走人。那兒始終叫位處郊外,所以我們走時要摸黑行返馬鞍山坐馬鐵,"黑麼麼"的好好玩呀!!

臨走前同華華漫步沙灘,知道人家兩口子有商有量有計劃,真的十分羨慕人呀!我都想......

本想今晚送給她,但是沒有機會......

唉~人家係工程師呀!!又係專業!咁我呢~?不知所謂!!畢到業都只是無鬼用文學士,空談理想真是沒用的,我一定要有點成就!!

(我們今次光顧的店叫"開心樂園"(不是餐),$100連叉連爐,有椅有檯有帳篷,但唔包食物,要自己帶去,不過這裡有飲品、炭和膠刀膠叉等銷售,可減輕一下大家的負擔。)

6.11.05,星期日. "從新上路"

十點幾就比阿媽叫醒去飲茶,飲到點幾兩點鐘返屋,然後大昏迷,睡到五點先識起身,然後就同爸爸落沙田,會合媽、妹一齊去買龍貓糧,然後食飯。就在等媽媽的時候,行鰦去Onetwofree問問部E680i有貨未,結果...有啦!我更係二話不說即刻辦手續買啦,當然~又係分期啦!而買這部機,給了我一個啟示,啟示自己"從新上路",點解?唔想係到講......
今晚帶了爸、媽同妹去"南山谷"食飯,佢地個個都話好味!
新電話好多功能,有排研究哦~~

附圖:
為食華華與美味包包