2010-04-05 02:27:01幸福小惡女

3/4拍寵物




五日假期,有兩日我係要開工的,今日係其中一日.

我第一次咁近接觸鸚鵡,佢仲上咗我膊頭,而喺我耳邊叫,嘩!差啲耳聾.

我亦都第一次同鸚鵡傾計,但係佢應得最多就係男主持,可能因為隻鸚鵡係女嚟啦.聽鸚鵡專家話,佢地同鸚鵡之間的關係唔係主人,而係伴侶,咁就更加唔怪之得,唔多理我.男同女一定多話題過同女啦!

鸚鵡之後就到甲蟲,甲蟲更加係是日重點,因為我喺份稿寫咗”見甲蟲交配”,甲蟲專家之前同我講係可以安排的,haha~所以大家都好期望呢一刻.

要有交配睇,當然要甲蟲本身有mood,八隻甲蟲中,只得一對有feel,好快就係眾多觀眾同埋燈光之下行房!呢一幕令到呢個甲蟲攤位爆多人圍觀.

我都忍唔住影咗幾張相,成為我的閃卡,而家俾大家睇.

 

P.S.>>>>

是夜睇咗<美麗密令>,比起<越光寶盒>好笑好多~

 

上一篇:16/3 新開始,新賞試

下一篇:17/4 Shooting