2005-11-06 02:35:59幸福小惡女

實習試+深愛堂天台

雖然煩左好多日的事解決了,但尋晚失眠,同埋又真係一段時間無考試,所以今日的實習試,不在狀態耶~

其實我今日都比較累,但係晚上就去了Kinki邀請我同埋Him去睇的“一人一故事”,至於Kaden去左澳門,就要下次了.其實聽就聽左Kinki佢講“一人一故事”好耐了,但就從未知係一樣點樣的野.今日有機會去睇表演了.今次係講<從新發現我的朋友>,而Kinki今晚就無演出,一齊做觀眾.

係一個教會的天台演出,係由觀眾去講自己的故事,再由一些表演者去演繹返出來,即場做埋sound effect~Kinki就係大家面前去講我同佢的故事,真係睇到我......從我地的認識----寸樣,惡樣,衰男人,人馬座,Sunny girl,火星人...睇返演員的play back,其實我地的故事又何止咁少~

不過佢咁樣一講完,走的時候,佢的演員朋友即刻走來同我say hi...攪到我唔知點咁添~哈哈~

不過又真係好開心同特別的一個夜晚~係你帶我認識“一人一故事”,感覺真好~
我好鍾意你呀!!


P.S.>>>>
我諗我係要一隻ET,而唔係楊利偉,因為楊利偉只係係太空走左幾圈就返返地球,而好似暫時都無人係踏足過火星囉~