2006-01-26 01:18:09小潼

農曆新年假期’has came

今日放學同亞屎,亞薯佢地行街
本黎係去cwb,點知亞薯想行美芝,所以去左mk
嘩~~悶到死鬼左low....
加上我今日唔知咩事...勁唔好老脾~
咩人都比我個黑面嚇親!
係行緊去cafe既時候...有個樣子好可憐既小男孩黎問亞屎拎手提打電話!
佢話同朋友失散左喎~
跟住我同亞銘佢地就行去睇下咩事...
點知係死o靚仔個樣就開始有少少驚喇...
跟住我地一人一條問題係咁問佢啦...
果條死仔開始比我地拋到佢係呃錢嫁喇....
哎....等亞薯重以為佢真係咁可憐...
而家D細路真係唔睇得少....咁細個就學人呃錢~
上到CAFE...悶死想打人LOW...
各有各睇雜誌喎....有病嫁真係...
睇到咁上下,玩下game就閃人喇...
一個字...悶