2006-01-24 09:54:11小潼

1月21日石澳bb’Q日

地點  :石澳沙灘

出沒人士:小潼*Macy*Ringo*亞銘*恆仔*Seven*細細佬

時間  :1點出發 - 12點幾先返到屋企

過程  :嘩~勁囉!諗住1點出去2點到筲箕灣實無死啦~點知Ringo遲到~真係打得少~天寒地凍要本小姐等佢咁耐~跟住我地就去到筲箕灣mtr度等啦~MACY佢地都到哂喇~一一:汗我地去左買野,買左好多野食~真係好正~當中發生左一個小插曲~就係亞銘好大聲咁話細細佬...搞到細細佬嬲左佢~但係細細佬好快就無事~真係好可愛呢!^^跟住我地去左搭車~
我地上到去都成4點鍾lu~同個亞姐講下價.100蚊成交~我地開始燒喇~勁多野食~勁開心~重見到有人黎影婚沙相tim~燒燒下...MACY無啦啦同我講佢地要早走~勁DOWN~重要燒燒下無哂炭喎~跟住成班話走喎~咪8點走LOW~8點之後~我地就搵大隊走人喇~走既同時~有2個白痴仔係度扮狗LOW~重要嚇埋我~嚇到我心都跳出黎~真係打得少喇佢地~
PS:我重記得佢地話我驚果陣好可愛TIM!!!哎~搞到我娛花面喵!!!

後記  :我地去左MK搵大細佬~嘩~我地拉大隊仆出黎MK搵大細佬~佢應該好開心定喇^^陪MACY換褲,再同大細佬買銀包~勁快趣LOW~
最後成班出去Cafe度坐~玩game,飲下野~11點幾就搭車走喇~
真係好開心呢^^