2004-11-03 03:13:49Dorothy

多謝~

我要o係呢度好衷心咁多謝我的兩位知己
識到你地,真係我的榮幸呀
好似講得好嚴重咁
哈哈
我知道朋友呢d唔駛講得咁明
但係我真係好多謝你地
同你地一齊係咩都講得,唔怕串同得罪大家law...次次聚會都係好開心....
心事又講得玩又得
真係唔識講呀
係好心靈相通咁啦

生日大晒
錢你地俾晒
yeah!!!!

今日o係neway開左4個鐘concert
之後到"糖水"cafe
之後再到稻香hot pot
yeah!!!!!
勁開心呀
超爆開心啦
錫晒你地

尋晚12:00等電話啦
好多謝同我講生日快樂的人
無論係電話定sms,icq msg
多謝同我慶祝生日的朋友

最後要多謝我爸爸媽媽給我生命
無條件的愛呀
給我那麼可愛的3個妹妹
還有靚靚的華姐

我會感恩
珍惜生命
貢獻社會

yeah!!!